Friday, March 02, 2007

Post-Match: Fredrikstad - (Viking 1-2)

Etter 77 minutter tok Maurice Ross strupetak på Tarik Elyounoussi. Noe de fleste som ikke har hatt Tarik Elyounoussi i sin egen stall har hatt lyst til å gjøre. Det kan i verste fall bety at Ross må stå over flere seriekamper. Det kan også bety at han dermed ikke får kontrakt med Viking. Men at dette skjer pga. denne grunnen er dumt. Rösler & Co. vet at en høyreback skal være et langsiktig kjøp som skal satses på i mer enn to-tre kamper.

Noe som er interessant for de som, tja la oss si, har lest en bok er Tariks kommentar til SA:

- Han er britisk, så det var vel ikke annet å vente. Han går rett i strupen på meg, og det er et fortjent rødt kort.

Wow, Tarik. Den er god. Skal vi kanskje komme med noe om ditt opphav? Eller enda verre, det at du spiller for FFK? 4-4-3 vil heller gi deg et råd: Les en god bok. Les en bok. Bare les. Og hør etter læreren din, selv om det begynner å bli litt for sent kanskje?

Anyhow, noen quotes:


- Det var godt å vinne en kamp igjen. Spillerne la ned en flott innsats, etter en hard treningsuke. Jeg ville gjerne smile etter en seier, men det røde kortet til Ross satte en demper på feiringen, sier Rösler.


- Dette gikk overraskende fint for meg. Jeg følte meg litt øm og stiv i området rundt lysken, men det hemmet meg ikke noe særlig, sier Stokholm til aftenbladet.no.

Dette var ingen kjempekamp av oss. Riktignok var det forbedring i forhold til kampen mot Tromsø, men fortsatt har vi mye mer å gå på, sier Soma til aftenbladet.no.

1 comment:

Anonymous said...

Hold kjeft a! Tarik er noe av det mest lugne og down to earth man finner i norsk tippeliga. I tillegg til et enormt talent.